Reklamation
Reklamation
Har du en defekt vare som er købt via Paradiss kan du inden for 3 år fra du har modtaget varen, returnere den til os og få en ny vare.
Har du en defekt vare og ønsker at returnere den skal du blot kontakte os via mail eller telefon.
Du kan også møde op i vores butikker og medbringe din internet kvittering og så bytte varen, eller få et tilgodebevis. Ved evt. penge retur får du en kvittering i vores butik og indenfor 1 uge vil du få beløbet refunderet fra vores hovedkontor. Har du betalt pr kort, vil vi tilbageføre beløbet til det samme kort. Har du betalt kontant, skal du oplyse et kontonummer, vi kan overføre til. Altså ingen udbetaling i butikken. Du skal sende varen til os indenfor rimelig tid hvilket er den bestemmelse som står i Købelovens § 81. Det vil dog både for dig og os være hensigtsmæssigt at få en defekt vare byttet så hurtigt som muligt.
Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til Paradiss. Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest 3 år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode Paradiss har stillet dig i udsigt. Garantien omfatter alle fejl der kan henvises til produkt fejl eller fejl der opstår som følge af NORMAL brug af varen. Herunder er ikke omfattet naturlig slidtage, forkert brug af varen eller lign. og ej heller skader som hører under forsikringer eller lign. Vi vil gerne yde den bedste service, men tager i hvert enkelt tilfælde sagen op og giver dig snarest besked.
Er reklamationen berettiget refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Risikoen for varerne : Risikoen for varer købt i Paradiss overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.