Paradiss Logo
Privatlivspolitik
    • Eksisterende kunde?


    • Ny kunde?

  • Total pris :  DKK
  • Antal emner i alt : 
No products in cart
Cart
Kundeservice telefon 36949617 mandag til fredag 10 til 17

Nægte modtagelse af ordrer / pakker

Vælger du som modtageren ikke modtage pakke , eller glemmer at afhente pakken på posthuset 

eller i en GLS butik returneres efter 1 uge til os igen. 

Paradiss har ligesom andre internetbutikker udgifter i forbindelse med behandling af
ordrer og den efterfølgende fremsendelse af varer. Pakker der nægtes modtagelse vil bevirke,
at du som kunde mister dine fragt betaling hvis du ønsker at afmelde ordren.
Eller hvis du ønsker vi skal fremsende pakken igen til dig, så bliver du bedt om at betale for den ekstra fragt udgift
vi får.
Ved gentagen nægtelse af modtagelse af en ordre/pakker vil vi lukke din konto og nægte adgang.

Paradiss ser sig nødsaget til at indføre denne politik af to årsager.

Der har været eksempler på, at folk har bestilt varer i andres navn. Uanset om dette sker
som en spøg eller chikane, er det i såvel modtagerens som i Paradiss's interesse, at
dette ikke finder sted.
Det er et kendt problem, at folk har bestilt den samme vare flere steder, for derefter kun at
modtage den først ankomne vare. Selv om Paradiss ofte vil kunne levere hurtigst
finder vi denne adfærd særdeles uheldig, da den påfører virksomhederne unødvendige
omkostninger.

Som kunde skal du være opmærksom på, at hvis du nægter at modtage en pakke fra os
som du har bestilt, hvilket du har lov til det, da det er en del af din fortrydelsesret. Du skal dog
stadig betale det beløb som fragten andrager, hvilket fremgår særskilt af fakturaen. Det er
derfor aldrig en god idé ikke at modtage en varer når den er bestilt.