Bestilling og afbestilling
Det er kun muligt at bestille online via ordreformularen på paradiss.dk. Dette er for at sikre, at ordren indgives til rette sted og dermed kan ekspederes hurtigt og korrekt. Og samtidig vil du som kunde stå meget bedre lovmæssigt og alle regler og krav kan dermed overholdes.
- Ved betaling med Dankort eller andre kreditkort bliver betaling først hævet, når ordren er ekspederet.
- Der kan også forudbetales via bank eller giro, i det tilfælde sendes varerne naturligvis først, når indbetalingen er registreret på vores konto.
- Det er IKKE muligt at betale efter regning eller få medsendt et girokort. Kun kontant betaling online.
Ordreprocessen er automatiseret, således at bestillinger via telefon vil kræve større administration og medføre øget risiko for evt. fejl. Ved at bestille via ordreafgivelse på vores online butik sikres, at ordren bliver behandlet hurtigt og korrekt.
Afbestilling:
Paradiss ekspederer ordrer samme dag, evt. indenfor 1-2 dage. Derfor bedes eventuelle afbestillinger også afgives så hurtigt som det lader sig gøre, for at undgå, at varen allerede er blevet afsendt.
Alle ordre givet til Paradiss inden klokken 14.00 på hverdage, da vi prøver at ekspedere samme dag. Du kan alligevel nå at afbestille, hvis du ringer inden 15.00 på telefon 36 94 96 17 ( mellem 09.00 – 15.00 ).
Afbestilling af en ordre kan også ske ved at benytte den formular, der linkes til i bunden af den tilsende ordrebekræftelse, eller via formularen her:
Kontaktform.
Det vil hjælpe på behandlingen af en evt. afbestilling hvis du giver os dit ordrenummer.
Ordrenummeret får du via den e-mail bekræftelse på ordre som du modtager straks efter din ordreafgivelse.
Ikke taxfree i vores shop:
Ved bestillinger fra udlandet, samt Grønland og Færørene skal der stadig betales moms, da vi ikke er taxfree certifikeret.